Subject: Rae valla Soodevahe küla Suur-Sõjamäe tn 60 kinnistu ja lähiala detailplaneeringu materjalid koostööks ja arvamuse avaldamiseks
From: "Veiko Rakaselg K-Projekt" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Dec 2023 10:41:22 +0200

Tervist!

Esitan teile kooskõlastamise eelseks koostöö tegemiseks ja arvamuse
avaldamiseks Rae valla Soodevahe küla Suur-Sõjamäe tn 60 kinnistu ja
lähiala detailplaneeringu materjalid. Detailplaneeringu digitaalsed
materjalid on leitavad ja alla laetavad aadressil
<https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/g/EnWEtpTfd8lIrr3CWZ2zXzMBKl8WkhGyPRm
Pqp9aaiLVjw?e=XfeBeQ>  21010 Suur-Sõjamäe tn 60 DP.

Detailplaneeringus on kavandatud moodustada:

*	Üks lennuvälja maa krunt, millele antakse ehitusõigus kolme kuni
3-korruslise hoone ehitamiseks.
*	Kaks väikeettevõtluse hoone ja -tootmise hoone maa
kaassihtotstarbega lennuvälja maa krunti, millele antakse ehitusõigus
kummalegi kolme kuni 3-korruslise hoone ehitamiseks.
*	Üks väikeettevõtluse hoone ja -tootmise hoone maa ja/või tankla ja
teenindushoone maa krunt, millele antakse ehitusõigus kolme kuni
3-korruslise hoone ehitamiseks.
*	Üks transpordimaa krunt avalikus kasutuses Roosivälja tee lõigu
rajamiseks.

Lugupidamisega

Veiko Rakaselg, BSc
projektijuht
mob: +372 5341 4263
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>